Politicile de transfer de cunostinte se centreaza pe asigurarea unei dezvoltari echilibrate si sustenabile a companies prin imbunatatirea si transferarea cunostintelor si capabilitatilor angajatilor nostri implementand un proces continuu de invatare si schimb de bune practici.
Obiectivul central al acestor politici vizeaza asigurarea unui nivelului necesar de cunostinte tuturor angajatilor in vederea indeplinirii sarcinilor aferente fisei postului, dar si imbunatatirea cunostintelor prin programe de mentorat si training care sa dezvolte angajatul din punct de vedere profesionalism, acesta contribuind finalmente la evolutia companiei. Se poate observa ca nevoia de transfer de cunostine prin desfasurarea unor programe eficiente din punct de vedere al costurilor este din ce in ce mai importanta.
Abordarea noastra presupune asigurarea unui bagaj important de cunostinte managerilor, liderilor de echipa, coordonatorilor de proiecte care sa fie capabili sa distribuie aceste competente prin crearea unui sistem de valori sustenabile care sa asigure cresterea performantelor si asigurand o continuitate si durabilitate sanatoasa companiei.
Ne orientam spre furnizarea unui mix potrivit de procese, instrumente si capabilitati pentru integrarea transferului de cunostinte in procesele de munca existente. Prin maximizarea beneficiilor si alinierea acestora cu strategia de business, reusim sa obtinem comportamentele si proactivitatea necesara a asigura transferul de cunostinte intre generatii pentru evolutia continua a companiei in anii ce urmeaza. In acest sens, politica societatii noastre in acest domeniu vizeaza implementarea unei serii de programe care sa mijloceasca acest transfer intre ,,imporatorii” si ,,exportatorii” de cunostinte.