Drezina pantograf, cel mai recent produs inovator al RELOC
Ce faci dacă te numește RELOC SA, ai o pasiune pentru locomotive, ești o companie cu o tradiție de excelență în industria feroviară de peste jumătate de secol și ai inovat deja sectorul tracțiune de două ori deja, o dată prin cea mai nouă locomotivă – Terra nova și a doua oară prin cel mai inovativ dispozitiv de manevră, locotractorul BATRACK?
Îți spunem tot noi: continui să inovezi vehiculele feroviare și-ți dedici atenția asupra drezinei!
Un vehicul feroviar destul de familiar pentru marea majoritate a specialiștilor din industria feroviară, drezina a fost complet reiventată de către RELOC. Noul nostru produs, o drezină pantograf modernă, conform tuturor standardelor europene, poate să atingă o viteză de maximum 70 de kilometri pe oră, beneficiind de un grup de putere ce utilizează un motor diesel și o cutie automată.
Poate vă întrebați ce face acest nou produs feroviar inovator dezvoltat de către RELOC? Drezina pantograf este produsul feroviar prefect pentru construcția și mentenanța cantenarei, adică a firului de ce servește la alimentarea locomotivelor electrice, prin intermediul pantografelor acestora.
Pe teritoriul României, catenara face parte din infrastructura feroviară ce este în proprietatea statului și este administrată de către Electrificare SA, o filială a Companiei Naționale a CFR SA. Acesta din urmă este administratorul întregii infrastructuri feroviare din România.
Pentru că suntem niște specialiști desăvârșiți, ne-am gândit la toate aspectele:
- accesul se realizează prin intermediul unei scări mobile rabatabile, ceea ce face ca drezina noastră să fie accesibilă.
- platforma de lucru se poate deplasa pe verticală și se poate roti în plan orizontal cu 90 de grade față de axa șinei, ceea ce face ca drezina noastră să fie versatilă față de condițiile de lucru pe teren.
- platforma mobilă poate fi acționată atât de la pupitrul de comandă, dar și de la distanță de pe platforma de bază, ceea ce face ca drezina noastră să poată oferi opțiuni multiple personalului de exploatare.
- iluminatul interior și exterior este asigurat de corpuri de iluminat care au la bază tehnologie LED, ceea ce face ca drezina noastră să fie perfect vizibilă pe timp de noapte.
- conforul și condițiile de lucru ale personalului de exploatare a drezinei au la bază izolația fonică și termică a cabinei de conducere, dar și instalația de climatizare, ceea ce face ca drezina noastră să fie utilizabilă atât în arșița verii, cât și în gerul iernii.
- scaunul ergonomic cu funcție de rotire, pupitrul de conducere echipat cu aparate de monitorizare și control, fac ca drezina noastră să poată fi condusă și manevrată într-un mod facil, inderent de sensul în care se deplasează.
- pantograful este acționat din postul de conducere, fiind prevăzut cu un dispozitiv de măsurare a variației liniei de contact, ceea ce face ca drezina noastră să fie operată în condiții de siguranță maximă pentru personal.
- frâna de serviciu cu acționare pneumativă, dar și frâna de staționare, fac ca drezina noastră să fie oprită și staționată în deplină siguranță.
După cum observați, repetăm sintagma “drezina noastră”, dar, de fapt, ea este drezina numeroaselor companii feroviare din diferite părți ale globului. Nouă ne proiectarea și execuția acestui proiect, și suntem mândri să vedem cât succes și câtă căutare are cel mai recent proiect inovator: drezina pantrograf.
RELOC SA rămâne dedicată pasiunii sale pentru locomotive și misiunii sale de a ține locomotivele pe șine. Am fost, suntem și vom rămâne ferm hotărâți să oferim produse și servicii de cea mai bună calitate, continând să inovăm și să dezvoltăm industria feroviară.